Klantenservice

Hoe kunnen we je verder helpen? 

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Wij helpen je graag. Je kunt ons elke werkdag telefonisch bereiken via 0512 - 550022 of via [email protected].

1 CUSTOMER SERVICE
1.1 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Als je de bestelling op werkdagen (ma t/m vr) vóór 16:00 uur 's middags hebt geplaatst en de betaling is goed gegaan, streven wij ernaar om nog voor de volgende dag het pakket over te geven aan PostNL. Vaak kun je dan de bestelling al binnen twee tot drie werkdag in huis hebben! Dat betekent dat je nooit lang hoeft te wachten op jouw bestelling.

 

1.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Om de bestelling online te kunnen volgen, ontvang je een persoonlijke track & trace-code via de e-mail. Druk op de link in de e-mail om de bestelling op de voet te volgen.
Wel een track & trace ontvangen maar de link werkt niet? Dit kan zijn doordat de track & trace code pas werkt wanneer PostNL het pakket daadwerkelijk heeft gescand. Wij adviseren om het later of de volgende dag nog een keer te proberen. Als je track & trace link geen informatie weergeeft, is het pakket helaas verkeerd gesorteerd door PostNL. Het kan dan enkele werkdagen duren voordat het pakket juist gesorteerd is.

 

1.3 Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja dat is zeker mogelijk. Tijdens de bestelprocedure hoef je dan alleen maar te kiezen voor de optie 'Afhalen'. Je krijgt automatisch een e-mail wanneer het pakket klaar staat om af te halen. Je kunt vervolgens langs komen om het pakket op te halen. Let op: op werkdagen zijn wij tot 17.00 uur geopend.

 

1.4 Hoe kan ik betalen bij de ABD webshop?

Jouw bestelling bij de ABD shop betaal je veilig en eenvoudig via Adyen. Je kunt o.a. betalen met iDEAL, Mastercard, en Visa. Kies je voor iDEAL, dan kun je via alle bij iDEAL aangesloten banken betalen.

 

1.5 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per bestelling, afhankelijk van het gewicht en het formaat. 

 

1.6 Ik heb geen orderbevestiging gekregen.

De kans is aanwezig dat je orderbevestiging is afgeleverd in je spamfolder. Check dit even en als je de bevestiging nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

1.7 Hoe kan ik iets retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent over een aankoop, kun je het zonder opgaaf van reden binnen de zichttermijn van 14 werkdagen retourneren. Wij storten dan het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst van het retour terug. Check hier de retourvoorwaarden.

 

1.8 Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij storten het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 1 werkdag na ontvangst van het retour terug. 

Meer informatie over retourneren

 

1.9 Garantie

Wij bieden uitsluitend 100% originele Renault accessoires aan. Elk artikel voldoet dan aan de hoogste kwaliteitseisen. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan herstellen wij deze kosteloos. Na onze beoordeling kan hierbij spraken zijn van vervanging of reparatie. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

 

1.10 Vragen/ Klachten?

Mocht je vragen hebben over jouw bestelling of over een product, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

1.11 Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om je gegevens te kunnen wijzigen, dient je ingelogd te zijn. Bovenin het scherm zie je een kopje “Inloggen”. Na het inloggen kun je vervolgens je gegevens aanvullen en/of wijzigen. Alle gegevens die bij abdshop.nl bekend zijn, worden uitsluitend gebruikt om je optimaal van dienst te kunnen zijn. Je gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden en/of aan derden worden verkocht.

 

Saldo cadeaubon controleren

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »